آیا ریمل رومنس خوب است؟

برای این که بگوییم ریمل رومنس خوب است یا نه، باید ابتدا به سراغ بهترین مدل آن، یعنی ریمل حجم دهنده رومنس برویم. به علاوه با نگاهی به رده قیمتی ریمل های رومنس می توان نتیجه گرفت که این برند آلمانی ضمن ارائه محصولات باکیفیت، سعی در پشتیبانی از گروه متوسط جامعه داشته و سبد آن با محصولات آن قدرها گران قیمت پر نشده است.

ریمل رومنس

مشکلی که اخیرا در خصوص بیشتر برندهای لوازم آرایشی داریم، نرخ های بالای محصولات در این برندها است که باعث می شود بسیاری از مصرف کنندگان لوازم آرایشی قادر به خرید از این گروه برندها نباشند.

اما برند رومنس کشور آلمان، توانسته با نسبتا متعادل نگه داشتن قیمت های خود، گروه مصرف کنندگان بزرگتری را پوشش دهد، ضمن این که همچنان کیفیت لوازم آرایشی این برند حفظ شده و سطح رضایت مشتریان در اندازه ایده آلی قرار دارد.

 

ریمل رومنس مدل حجم دهنده

ریمل حجم دهنده رومنس دارای فرچه ای با طراحی جدید بوده که به شکلی خاص روی مژه ها قرار گرفته و ضمن اضافه کرد مایه ریمل به آن ها، به حجم گرفتن مژه ها نیز کمک می کند. حجم دهی فوق العاده این ریمل باعث شده تا افرادی که دارای مژه های بی حالت هستند، با استفاده از این محصول، زیبایی بیشتری به چشم های خود بخشیده و آن جذابیتی که همیشه به دنبال آن بوده اند، را به دست بیاورند.

ریمل رومنس

 

به علاوه یک موضوع مهم دیگر! این ریمل به راحتی شسته می شود و شما می توانید از عدم کنده شدن مژه هایتان حین شستشو، اطمینان داشته باشید. این نیز مشکلی است که با بسیاری از ریمل های در رده ارزان یا متوسط داریم و حین شسته شدن، تعدادی از مژه ها را از دست می دهیم.

میزان ماندگاری این ریمل روی مژه ها، بیست و چهار ساعته نیست؛ اما برای یک روز از صبح تا شب، می توانید نسبت به میزان ماندگاری آن اطمینان داشته باشید. به علاوه اگر کمتر پلک خود را چرب کرده باشید، این ریمل مدت زمان بیشتری دوام خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا