معرفی بهترین ریمل ضدآب ارزان

ریمل ضدآب ارزان

مشکلی که در خصوص خرید ریمل ضدآب ارزان داریم، در مرحله شستشوی آن ها خود را نشان می دهد. در واقع شما می توانید در بین ریمل های ارزان قیمت که خاصیت ضدآبی داشته باشند، انواعی را بیابید که پوشش دهی مناسبی روی مژه ها داشته و جلوه کافی برای آن ها به وجود می آورند.

اما مشکل اصلی در جایی خود را نشان می دهد که قصد شستشوی صورت و چشم های خود را داشته باشید، ریمل های ارزان قیمت در این مرحله به سختی پاک شده و حالت چسبنده ای روی مژه های شما ایجاد می کنند. در این حالت برای پاک کردن این ریمل ها، از روی مژه های خود باید به آب گرم و شوینده های مناسب، متوسل شوید.

در حقیقت اگر بتوانید با ترفندهای عالی خود، مشکل شستشوی ریمل ضدآب ارزان را رفع کنید، این ریمل ها گزینه های مناسبی برای آن دسته از افرادی خواهند بود که مایل به داشتن مژه هایی زیبا با دوام بالا و پرداخت قیمت کمتر هستند.

در ادامه با مگ آرایش یاب همراه باشید.

ریمل ضدآب ارزان

ریمل سیترای

ریمل سیترای از موم گیاهی به عنوان پایه مایه خود بهره برده و به این دلیل حالتی بسیار زیبا روی مژه های شما خواهد داشت. اگر می خواهید هر دو خاصیت حجم دهندگی و بلندکنندگی را در یک محصول به دست آورده و جلوه ای عالی روی مژه های خود داشته باشید، ریمل سیترای از جمله ریمل های ضدآب ارزان قیمتی است که می تواند تمامی این ویژگی ها را برایتان به همراه داشته باشد.

ریمل سیترای

لازم به ذکر است که این ریمل برای چیزی در حدود ۱۵ تا ۱۸ ساعت روی مژه ها باقی مانده و از آن جایی که خرده مژه ندارد، با چیزی به نام ریزش خرده مژه ها در آن روبرو نخواهید بود. از این روی تنها کافی است که با دقت و احتیاط ریمل زده و صبر کنید تا پس از هر بار قلمو زدن آن روی مژه ها، کمی بافت مایه ریمل خشک شده و پذیرای دور بعدی باشد. اگر چه برند سیترای، برند گران قیمت و آن چنان مشهوری نیست، اما این ریمل آن را به حد کافی مناسب خواهید یافت.

ریمل جویل مدل Green Tea

این ریمل نیز یک نمونه ریمل ضدآب ارزان است که قلموی چندان دلچسبی ندارد و شاید به وسیله آن قادر به فرم دادن مناسب به مژه های خود نباشید.

اما سازنده ایتالیایی توانسته در ترکیب و فرمولاسیون مایه ریمل جویل مدل Green Tea، خاصیت حجم دهندگی قابل توجهی وارد کرده و به این شکل به آن عده از بانوانی که دارای مژه هایی کم پشت و یا کمرنگ هستند، کمک کند تا جلوه بهتری به مژه های خود بخشیده و آن ها را حجیم و پرپشت نشان دهند.

ریمل جویل مدل Green Tea

از این گذشته اگر شما چشم هایی حساس دارید و معمولا با خرید ریمل های ارزان قیمت، عکس العمل منفی از چشمان خود دریافت می کنید، بد نیست که مدل Green Tea از برند ایتالیایی جویل را امتحان کنید. این ریمل سازگاری کاملی با چشم های حساس داشته و فرمولاسیون گیاهی آن، از هر گونه آلرژی جلوگیری به عمل می آورد.

ریمل حجم دهنده مریدا

برند مریدا به طور کلی محصولات به نسبت ارزان قیمتی دارد و اگر در میان سبد محصولات آرایش چشمی این برند به دنبال یک ریمل ارزان قیمت و ضدآب باشید، می توانید نمونه های خوبی را پیدا کنید. این مدل حجم دهنده از برند مریدا، کمک می کند تا مژه هایتان ضمن بلند شدن، حجم خوبی نیز پیدا کرده و زیبا و چشمگیر به نظر برسند.

ریمل حجم دهنده مریدا

معمولا پس از گذشت چند ساعت و البته به ویژه در گرمای هوا، شاهد ریزش مژه ها هستیم و خوشبختانه در ریمل حجم دهنده برند مریدا، کمتر چنین چیزی اتفاق می افتد. در مورد قلموی ریمل حجم دهنده مریدا نیز باید گفت که این محصول از قلموی گرد و نسبتا درشت برخوردار است؛ یعنی همان قلمویی که برای حجم دادن و تاب دادن به مژه ها به آن نیازمند هستیم.

ریمل حجم دهنده ناتالی مدل Long Lash x10

وجود موم طبیعی در ریمل حجم دهنده ناتالی مدل Long Lash x10، باعث می شود که مایه این ریمل به زیبایی روی مژه ها نشسته و بتوانید حداکثر حجم دهی را از آن دریافت کنید. بدترین مشکلی که خانم ها حین ریمل زدن با آن مواجه هستند، چسبیدن دو مژه به یکدیگر است. جدا کردن مژه هایی که به هم چسبیده اند، مصیبتی بی پایان خواهد بود.

ریمل حجم دهنده سیترای

حتی اگر موفق به جدا کردن مژه شوید، باز هر یک از آن ها به مشرق و مغرب رفته و در نهایت جلوه مناسب و زیبایی که انتظارش را می کشید، همراه نخواهند داشت. اما خوشبختان ریمل حجم دهنده ناتالی، دارای این ویژگی مثبت است که علی رغم حجم دهی مناسب به مژه ها و ضخیم کردن تار آن ها، به دلیل بافت خاص مایه خود، چسبندگی به همراه نخواهد داشت.

اما توصیه می کنیم که در صورت استفاده از این ریمل، از ریمل زدن مژه های پایین خود، صرف نظر کنید. ضخیم شدن بیش از اندازه و حجم گرفتن مژه های پایین، باعث می شود تا به جای زیبایی، وضعیت ناخوشایندی روی مژه های پلک پایینی شما ایجاد شود.

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل BB Express

ریمل حجم دهنده کالیستا با روکش نقره ای رنگ و قلموی خاص خود یک ریمل ضدآب ارزان قیمت است که می تواند برای آرایش روزانه چشم ها به اندازه کافی موثر باشد.

ریمل ضدآب ارزان قیمت

 حجم ۶ میلی لیتری آن برای استفاده چند ماهه کافی ست و خانم هایی که می خواهند تنها از چند قلمو ریمل در آرایش روزانه خود استفاده کنند، این ریمل جوابدهی خوبی برایشان خواهد داشت. مایه ریمل کالیستا BB-Express دارای ژل ترانسپلانت بوده و روی مژه ها به خوبی می نشیند.

به این شکل که مشکل غالب ریمل های ارزان قیمت که روی مژه ها به شکلی مصنوعی هستند، را با این محصول برند کالیستا نخواهیم داشت. همین طور ریمل ضدآب کالیستا مدل MAXL بسیار زیبا روی مژه ها قرار می گیرد.

ریمل حجم دهنده پروکسی مدل AA

شاید تمام ریمل ها کمی بلند کننده مژه بوده یا حداقل با سیاه کردن رنگ مژه ها، باعث شوند که مژه های رنگ پریده یا آن هایی که سر روشن تری دارند، بلندتر به چشم آیند، اما خاصیت حجم دهندگی چیزی است که برای جذاب تر به نظر رسیدن، به آن احتیاج زیادی داریم.

ریمل ضدآب ارزان قیمت

با انبوه به نظر آمدن مژه ها، نگاه چشم ها نیز زیباتر و جذاب تر شده و اگر قصد دارید مستقیم قلب کسی را نشانه بروید، این یکی از ترفندهای عالی برای شما خواهد بود. اما نمی خواهید مبلغ زیادی برای خرید ریمل هزینه کنید؟ ریمل حجم دهنده پروکسی مدل AA درست همان چیزی است که می توانید با پرداخت مبلغ کمتر از ۵۰ هزار تومان خریداری کرده و خاصیت حجم دهندگی را نیز از آن دریافت کنید.

این ریمل ضدآب ساخت ایران بوده و با ساختار ژنتیکی ایرانیان سازگاری دارد. پروکسی برندی نسبتا ارزان قیمت است که محصولات دارای مجوز سازمان غذا و دارو را ارائه می کند.

سخن پایانی

شما برای خرید ریمل ضدآب ارزان قیمت به سراغ چه مارک هایی می روید و غالبا برای خرید ریمل چه مقدار هزینه و بودجه در نظر می گیرید؟ به یاد داشته باشید که زمان خرید ریمل، به هیچ وجه وقت صرفه جویی در بودجه خرید لوازم آرایشی نیست و اصالت ریمل و ایمن بودن مواد تشکیل دهنده آن، ارتباط مستقیم با سلامت چشمان شما خواهد داشت.

از این روی حتی اگر قصد خرید ریمل های ارزان قیمت را دارید، باز باید این ارزانی از برندهای معتبر تامین شده و از سلامت محصولی که قرار است تماس مستقیم با چشمان شما داشته باشد، مطمئن باشید. شما چه نظری در این باره دارید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا