محصولات مای مناسب آقایان را بهتر بشناسیم

محصولات مای مناسب آقایان

برند ایرانی مای در کنار سبد بزرگ محصولات آرایشی و بهداشتی ویژه بانوان، محصولات مراقبت از پوست و مو آقایان مای را نیز تدارک دیده است. این محصولات شامل ضدآفتاب، کرم مرطوب کننده، شامپو و ژل مو می شوند. با این حساب، آقایان نیز می توانند با تکیه بر محصولات مای، نیازهای بهداشتی و مراقبتی پوست و موی خود را برطرف سازند. در ادامه برای آشنایی با محصولات مای مناسب آقایان با ما همراه باشید.

محصولات مای مناسب آقایان

ضدآفتاب فاقد چربی از محصولات مای مناسب آقایان

مراقبت از پوستاین ضدآفتاب در برابر اشعه های UVA و UBV مقاومت داشته و از ابتلا یه سرطان پوست، پیشگیری به عمل می آورد. در صورتی که مایل به حفاظت پوست خود، در مقابل آسیب های ناشی از آفتاب و به تعویق انداختن چین و چروک هستید، این ضد آفتاب بسیار کمک خواهد کرد. به علاوه نبود چربی در ساختار آن، باعث می شود که نمای پوست شما مات و خوشایند به نظر برسد. این کرم ضدآفتاب برای آقایانی که مایل نیستند، تغییری در شکل ظاهری پوستشان به نظر برسد، محصولی بی رنگ و کاملا مناسب است.

 

 

 

کرم مرطوب کننده از محصولات مراقبت از پوست و مو آقایان مای

محصولات مراقبت از پوستخشکی پوست در آقایان نیز یکی از مشکلات مزمن پوستی محسوب می شود و نیازمند استفاده از محصولات مرطوب کننده هستیم. کرم مرطوب کننده مای مخصوص آقایان دارای ترکیب بسیار عالی آبرسان و نرم کننده است و می تواند برای پوست های خشک و آسیب دیده، به شکل یک محصول درمانی وارد عمل شود. این کرم هیچ گونه برق ناخوشایندی روی پوست برجای نگذاشته و بلافاصله جذب پوست صورت می گردد. عصاره جینسینگ و شیرین بیان در این کرم مرطوب کننده جای داشته و آن را به محصولی توصیه شده، تبدیل ساخته اند. لازم به ذکر است که کرم مرطوب کننده آقایان مای، دارای خاصیت ضعیف روشن کنندگی پوست است و پس از مدتی استفاده از آن، تیرگی پوست خود را مرتفع خواهید ساخت!

 

 

ژل موی فوق العاده قوی از محصولات مراقبت از پوست و مو آقایان مای

کرم مرطوب کنندهبرای حالت دادن به موهای خود، می توانید از ژل Super Power برند مای استفاده کنید. این ژل دارای ترکیبی قوی بوده و می توانید با به کار بردن آن، موهای خود را برای یک شبانه روز کامل ثابت نگاه دارید. سازنده در خصوص این ژل توضیح داده است که هیچ گونه دانه های سفیدک روی موهای شما، با استفاده از این ژل، ایجاد نخواهد شد.

 

 

 

ژل موی قوی از محصولات مای مناسب آقایان

محصولات مراقبت از پوستاین ژل قدرت کمتری نسبت به محصول قبلی دارد و ساعات کوتاه تری قوام خود را حفظ می کند. به علاوه این ژل مو، خاصیت رطوبت رسانی داشته و از خشک شدن تارهای مو جلوگیری به عمل می آورد. این محصول نیز به هیچ وجه روی موها، سفیدک نزده و به راحتی نیز به کمک آب و شوینده های مو ملایم تا قوی، شسته می شود.

 

 

 

ژل موی مرطوب از محصولات مراقبت از پوست و مو آقایان مای

ژل موی مرطوبژل موی مرطوب، برای مرطوب نگاه داشتن تارهای مو عالی به نظر می رسد. با استفاده از این ژل مو، موهایتان مرطوب و آب خورده به چشم می آید و می توانید از آن به عنوان یک محصول آرایش خاص مو نیز استفاده کنید.ژل موی مرطوب، به هیچ وجه سفیدک روی موهای شما ایجاد نکرده و به راحتی شسته می شود. به علاوه به کمک آن می توانید موهای خود را در شکل مرطوب شده، شکل و فرم داده و به آن حالت دلخواهتان را ببخشید.

 

 

شامپو تقویت کننده انرژی بوست از محصولات مای مناسب آقایان

شامپو تقویت کنندهدر ترکیب این شامپو، کافئین به کار رفته و این کافئین موجب افزایش گردش خون در مویرگ های سر شده و به تحریک فولیکول های مو کمک می کند. همین طور عصاره جینسینگ و پانتنول در ساختار شامپو تقویت کننده انرژی بوست، موجب تقویت موهای شما شده و به آن ها ساختاری بهتر می بخشد. با استفاده از این شوینده موی آقایان، رطوبت رسانی بهتری به موهای سرتان انجام می پذیرد و از خشکی شکننده آن ها، جلوگیری به عمل می آید.

 

 

 

شامپو سر، صورت و بدن کربن کلین از محصولات مراقبت از پوست و مو آقایان مای

شامپو سراین محصول چند کاره، برای شستشوی موهای سر، صورت و بدن آقایان کاربرد دارد. با داشتن شامپو سر، صورت و بدن کربن کلین برند مای، دیگر نیازی به همراه داشتن شامپوی مو جدا و صابون شستشوی بدن نخواهید داشت. شما به راحتی می توانید با همراه داشتن همین محصول، شستشوی کامل سر و بدن خود را انجام دهید. به علاوه ساختار آن، موجب می شود تا پوستتان مرطوب نگاه داشته شده و از خشکی آن پیشگیری به عمل آید.

 

 

 

شامپو ضدشوره کلین فرش از محصولات مای مناسب آقایان

محصولات مراقبت از پوستاگر از شوره مو رنج می برید، شامپو ضدشوره کلین فرش برند مای، محصولی مناسب برایتان خواهد بود. این محصول دارای ترکیبات کلیمبازول و ایکتیول بوده و می تواند شوره های سر را به کلی از بین ببرد. به علاوه وجود عصاره های آووکادو و آلوئه ورا در محصول فوق، نرمی و آبرسانی عالی برای موهای سر شما، حاصل می کند.

 

 

 

شامپو بدن انرژِی بوست از محصولات مراقبت از پوست و مو آقایان مای

شامپو بدناز این شامپو می توانید برای شستشوی پوست بدن خود استفاده کرده و پوستی لطیف، خنک و با طراوت به دست آورید. به علاوه ترکیبات آن، موجب تغذیه پوست شده و از خشکی آن جلوگیری می کند. به یاد داشته باشید که استفاده از شامپوهای بدن به جای صابون، برای شستشوی پوست؛ به مراتب بهتر بوده و آسیب رسانی کمتری به بافت پوست ایجاد می کند.

 

 

 

شامپو بدن کلین فرش مای

شامپو بدنوجود عصاره اوکالیپتوس در شامپو بدن کلین فرش مای، باعث می شود که احساس خنکی و طراوت زیادی کرده و پوست خود را مرطوب و تازه بیابید. این شامپو دارای اثر پاک کنندگی بسیار خوبی نیز بوده و برای استفاده روزانه پیشنهاد می شود.

 

 

سخن پایانی

با استفاده از محصولات مای مناسب آقایان از برندهای ایرانی، می توانید از سازگاری این محصولات با پوست و موی خود، اطمینان داشته باشید. از یاد نبریم که محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی، با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی ایران زمین، ساخته شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا