محصولات آرایش لب کاتریس را اینجا دنبال کنید

محصولات آرایش لب کاتریس

برند آلمانی کاتریس، دارای طیف گسترده ای از رژ لب ها، رنگ لب ها و مداد لب های گوناگون است. اگر چرخی در کانتر محصولات آرایش لب برند کاتریس بزنید، تنوع رنگ و مدل این ابزار آرایشی مجذوبتان می سازد. به راستی اگر خواهان داشتن لب هایی جذاب و زیبا باشید، برند کاتریس دستی جادویی خواهد بود که با یک حرکت روی لب هایتان؛ معجزه ای سحرانگیز خلق می کند. با مگ آرایش یاب همراه بمانید.

رژ لب جامد Ombre Two Tone برند کاتریس

رژ لباین رژ لب محصولی شگفت انگیز و با خلاقیت بالا است. شما در یک سر آن، دو رنگ متفاوت و مکمل یکدیگر را مشاهده می کنید. در ترکیب رژ لب جامد Ombre Two Tone، از روغن آرگان استفاده شده است و به همین دلیل این محصول به نرم شدن بافت لب ها کمک کرده و آن ها را از خشکی نجات می دهد.

رژ لب مایع Lip Cushion از محصولات آرایش لب برند کاتریس

آرایش لباین رژ لب ماندگاری چندانی نداشته؛ اما رنگ های براق و درخشان آن، فوق العاده جذاب هستند. اگر مایل به داشتن لب هایی برجسته و براق هستید، حتما Lip Cushion را امتحان کنید.

رژ لب مایع Velvet Matt برند کاتریس

رژ لبرژ لب مایع Velvet Matt برند آلمانی کاتریس، دارای بافتی نرم بوده و رنگدانه هایی قوی و پررنگ دارد. به کمک این محصول می توانید لب های خود را خوشرنگ و جذاب نشان دهید. اما در مورد رژ لب مایع Velvet Matt نیز ماندگاری چندان بالایی نداریم و معجزه ظرف چند ساعت پایان می پذیرد.

رژ لب مایع Shine Appeal Fluid Intense مارک کاتریس

مارک کاتریسکاتریس آلمان در رژ لب مایع Shine Appeal Fluid Intense، خاصیت ماندگاری بالا را لحاظ کرده است. این رژ لب مایع دارای رنگ های تند و غلیظ بوده و به پوست لب های نرمی و لطافت خوشایند و قابل رویتی می بخشد. اگر این رژ لب مایع را روی لب های خشک و بدون رطوبت بزنید، ماندگاری آن می تواند تا ۲۴ ساعت به طول بینجامد.

رژ لب جامد Matt Lip Artist از محصولات آرایش لب برند کاتریس

آرایش لب برند کاتریسرژ لب جامد Matt Lip Artist دارای ماندگاری قابل توجهی بوده و رنگدانه های قوی آن، تا ساعت ها روی لب ها جلوه خود را حفظ می کنند. این محصول برند آلمانی کاتریس، کاملا مات بوده و بدون هیچ برقی روی لب ها می نشیند.

رژ لب جامد Ultimate Stay برند کاتریس

آرایش لباین رژ لب نیز قابلیت ماندگاری بالایی دارد و در صورت نگهداری مناسب، تا ۲۴ ساعت روی لب های شما دوام خواهد داشت. این محصول هیچ گونه خشکی روی پوست لب ها برجای نگذاشته و برای لب هایی که خیلی زود واکنش های آلرژیک نشان می دهند، کاملا مناسب هستند.

رژ لب Luminous Lips از محصولات آرایش لب برند کاتریس

آرایش لبدر ترکیب این محصول برند آلمانی کاتریس، از اسید هیالورونیک استفاده شده است. ممکن است شما به رژ لب های مات علاقه مند باشید؛ اما حتما درخشش رژ لب Luminous Lips را خواهید پسندید. اگر چه در فرمولاسیون این محصول خبری از ویتامین ها نیست؛ اما روغن های گیاهی به کار رفته در آن، به بهبود کیفیت پوست لب ها کمک خواهد کرد.

رژ لب جامد Ultimate Colour برند آلمانی کاتریس

برند آلمانی کاتریسدر این محصول از رنگدانه های قوی استفاده شده است و به همین سبب پوشش آن بسیار کامل و پررنگ به چشم می آید. این رژ لب به نرم شدن پوست لب نیز کمک می کند و لایه آن به شکلی کاملا مخملی به نظر خواهد رسید.

مداد لب Longlasting از محصولات آرایش لب برند کاتریس آلمان

برند کاتریس آلماناین مداد لب ماندگاری مناسبی داشته و رنگ بندی متنوع و قابل توجهی نیز دارد. از این مداد برای کشیدن خط لب می توان استفاده کرد. همین طور اگر به رنگ های منحصر به فرد آن علاقه مند باشید؛ امکان استفاده از مداد لب Longlasting کاتریس به عنوان رژ لب کامل نیز وجود دارد.

بالم لب Beautifying Lip Smoother برند کاتریس

آرایش لباین بالم لب برای نرم و مرطوب نگاه داشتن لب ها کارایی دارد. به علاوه با استفاده از آن؛ احساس چسبندگی نخواهید داشت. بالم لب Beautifying Lip Smoother، می تواند ترک های لب را بهبود بخشیده و به مرور پوستی کشیده و یکدست روی لب ها ایجاد کند.

بالم لب رنگی Tinted Lip Glow از بهترین محصولات آرایش لب برند کاتریس

برند کاتریساگر ضمن برخورداری از خاصیت نرم کنندگی و لطافت بخشی بالم های لب، به دنبال محصولی در این گروه می گردید که کمی نیز توناژ رنگی داشته باشد، بالم لب Tinted Lip Glow را عالی خواهید یافت. رنگ های این بالم لب، طبیعی و گیاهی هستند و هیچ گونه آسیبی به پوست لب ایجاد نمی کنند. البته رنگ های بالم لب Tinted Lip Glow، ملایم بوده و در صورت تمایل به داشتن رژ لبی پررنگ تر، باید از سایر محصولات نیز در کنار این بالم لب، استفاده نمایید.

بالم لب مدادی Pure Shine Colour برند کاتریس آلمان

آرایش لب برند کاتریساین بالم لب نیز دارای رنگ بندی ملایمی است و بیشتر رنگ های آن کمرنگ و لطیف هستند. شما می توانید با استفاده از بالم لب Pure Shine Colour، به لب های خود طراوت و نرمی بخشیده و ترک خوردگی های آن ها را برطرف سازید. این بالم به ویژه برای فصول آلرژی زا چون بهار و پاییز، مناسب اعلام شده است.

مات کننده رژ لب Instant برند کاتریس

مات کننده رژ لباگر به داشتن رژ لب های مات علاقه مند هستید و همیشه از این بابت در خرید رژ لب، به محدودیت در انتخاب های خود برمی خورید؛ برند کارتریس چاره ای برای شما اندیشیده است. با استفاده از مات کننده رژ لب Instant، دیگر نیازی نیست که رژ لب های براق خود را بلااستفاده و کنار بگذارید. کافی است که کمی از این مات کننده روی لب های براق شده خود زده و جلوه ای کاملا مات و یکدست از آن ها به دست بیاورید. البته این مات کننده کمی باعث خشک شدن لب ها خواهد شد و لازم است که این مورد را در خصوص لب های آسیب پذیر و دارای خشکی مزمن، در نظر داشته باشید.

سخن پایانی

با خرید رژ لب های کاتریس آلمان، به لب های خود این فرصت را می دهید تا تمام زیبایی خود راعیان ساخته و آن را به رنگ های جذاب و تند به نمایش بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا