خط چشم برای چشم های ریز چطور به بهترین شکل کشیده می شود؟

خط چشم برای چشم های ریز

همان طور که می دانید، برخی از افراد دارای چشم های ریزی هستند. آرایش چشم های ریز می تواند کمی ریسکی باشد، چرا که استفاده نادرست از یک لوازم آرایشی، می تواند چشم ها را ریزتر نشان دهد. درست است که چشم های ریز نیز زیبایی خود را دارا هستند، اما اگر می خواهید چشمان خود را به زیبایی آرایش کنید، بهتر است با نکات آرایشی مخصوص چشم های ریز آشنا باشید. از آنجای که خط چشم تاثیر زیادی در زیبایی دارد، می توانید از تکنیک های کشیدن خط چشم برای چشم های ریز ریز استفاده نمایید. اما چگونه؟

تکنیک های کشیدن خط چشم برای چشم های ریز

خط چشم یکی از جذاب ترین وسایل آرایشی است که تاثیر زیادی بر زیبایی چشم ها دارد. اما همان طور که می دانید، تمیز کشیدن آن کمی دشوار بوده و البته تکنیک های خاصی برای هر چشمی را نیاز دارد.
برخی از خانم ها بر این باورند که به دلیل آنکه چشم های ریزی دارند، دیگر نباید از خط چشم استفاده نمایند. اما حقیقت این است که شما با آگاهی از تکنیک های کشیدن خط چشم، می توانید چشم های خود را متناسب با فرم، به درستی و زیبایی آرایش نمایید.

چنانچه چشم های شما بادامی است، باید به سراغ خط چشم های ماژیکی که نوک نازکی دارند بروید، چرا که کشیدن خط چشم نازک است که به کار شما خواهد آمد. شما برای زیباتر کردن چشم های ریز خود، به ظرافت نیاز دارید که این ظرافت را می توانید از خط چشم های ماژیکی بگیرید.

خط چشم برای چشم های ریز

یکی از تکنیک های مهم این است که باید در ابتدا خط پلک خود را پیدا کنید. (خط پلک همان خط وسط پلک های شما است). انتهای خط پلک خود را همانن نقطه کوچکی در نظر بگیرید چرا که برای کشیدن خط چشم، باید حواستان به این نقطه باشد. توجه داشته باشید که حین کشیدن خط چشم، نباید از این نقطه فرضی بالا بزنید.

نکته بعدی که در خصوص کشیدن خط چشم برای چشم های ریز این است که علاوه بر پلک بالایی، خط چشم پایینی نیز بکشید. با این کار می توانید چشم های زیباتری داشته باشید.

از دیگر مدل هایی که می توانید برای کشیدن خط چشم برای این فرم از چشم هاکمک بگیرید، این است که کار خود را برای کشیدن خط نازک از گوشه چشم آغاز نمایید و رفته رفته که به وسط چشم می رسید، آن را کمی ضخیم تر بکشید.

همچنین شما می توانید از مدل خط چشم گربه ای برای آرایش چشم های ریز خود کمک بگیرید. این سبک از آرایش می تواند زیبایی ویژه ای به چشم های شما ببخشد.

معرفی خط چشم مناسب

همان طور که گفتیم، اگر می خواهید برای کشیدن خط چشم، ظرافت به خرج دهید، بهتر است خط چشم ماژیکی خریداری نمایید. خط چشم ماژیکی اوتی سری Natural as Nture، یکی از بهترین انواع خط چشم ماژیکی است که شما می توانید به کمک آن، حط چشم نازک و ظریف بکشید. این محصول، پوششی صاف و یکدست برای شما به ارمغان می آورد تا ظاهر چشم هایتان طبیعی و بسیار زیبا شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا