خرید بهترین لوازم آرایش چشم (خط چشم و …)

محصولات آرایش چشم برند یور دارای تنوع نسبتا خوبی هستند و البته قیمت بالایی نیز دارند. با تست این کالاهای آرایشی، احتمالا قیمت گزاف آن ها را در تعادل خواهید یافت. این برند آلمانی دارای کیفیت ساخت بالا و تشکیل شده از مواد اولیه غیرمضر هستند. برای آشنایی با گروه آرایشی یور آلمان با آرایش یاب همراه باشید.

 

سایه چشم مات

آرایش چشم این سایه چشم رنگ جلوه ای مات داشته و رنگ های مختلفی را در خود جای داده است.

میکروپیگمنت های موجود در این سایه چشمی، باعث می شود تا پوششی بسیار زیبا و لطیف روی پلک ها ایجاد کرده و به هیچ وجه تکه تکه نشده یا ریزش و حرکت نداشته باشند. اگر به داشتن آرایش چشمی شاد و زنده علاقه مند باشید، این پالت مجذوبتان می سازد.

سایه چشم ۱۵ رنگ (مات و براق)

آرایش چشم برند یوررنگ های این سایه در دو مدل مات و براق هستند و می توانند سبک آرایشی متفاوتی را روی چشم های شما پیاده سازی کنند.

در این محصول نیز رنگدانه های قوی و میکروپیگمنت ها را داریم که به پوششی مخملی و پرجلوه منجر می شوند. ترکیب رنگی این سایه برخلاف مدل قبلی، بیشتر در توناژ مات و سرد بوده و برای آرایش های شیک و کمرنگ عالی به نظر می رسد.

سایه ابرو پودری سه رنگ

سایه ابروبرای پر کردن فاصله خالی میان تارهای ابروهای خود، می توانید از سایه ابرو پودری Your 3Set استفاده کنید.

این پالت سایه در سه رنگ عرضه شده و می توانید با خرید آن؛ به صورت همزمان سه رنگ را در اختیار داشته باشید. لازم به ذکر است که محصول فوق دارای جلوه ای کاملا مات بوده و به هیچ وجه باعث برق افتادن ابروها نخواهد شد.

سایه چشم پودری

سایه چشماین سایه تکی بوده و دارای ترکیبی براق و مملو از ذرات درخشان اکلیل است. به علاوه شما می توانید از آن در دو شکل مرطوب و خشک استفاده کنید.

 بدیهی است که فرم خشک آن جلوه کمرنگ تری داشته و با مرطوب کردن اپلیکاتور، رنگدانه ها فعال شده و رنگ پرجلوه تری برای یک آرایش پررنگ و غلیظ ایجاد می کنند.

سایه ابرو قهوه ای روشن

سایه ابرواین سایه ابرو، دارای فرمولی بسیار نرم و قوی است و پوشش دهی عالی روی بافت ابروها به وجود می آورد. برای استفاده از آن اپلیکاتور را در پالت سایه کشیده و به آرامی در خط ابروهای خود حرکت دهید. جلوه مات و طبیعی این سایه برای بهترین طراحی ابرو عالی به نظر می رسد.

به خاطر داشته باشید که سایه های ابرو به مراتب عملکرد بهتری نسبت به مدادهای ابرو دارند و کمتر باعث ریزش تارهای ابرو می شوند. به همین جهت طی چند سال اخیر، گرایش بیشتری نسبت به این محصولات شکل گرفته و اقبال از مدادهای ابرو برداشته شده است.

مداد چشم خارجی عالی

مداد چشماین مداد چشم از برند یور آلمان دارای بافتی نرم و روان است و برای استفاده از آن، هیچ زحمت و فشاری را احساس نخواهید کرد. به علاوه از آن جایی که در آرایش چشم ها، همیشه با مقداری رطوبت و نمناکی چشم روبرو هستیم، نیاز داریم که مداد چشم دارای ماندگاری بالا و ضدآب استفاده کنیم.

این محصول اگر چه ضدآب نیست، اما ماندگاری به نسبت خوبی از خود نشان می دهد. البته ماندگاری آن زمانی که بیرون از چشم ها کشیده شود، بیشتر بوده و در زمان استفاده داخل چشم، کمی ضعیف تر به نظر می رسد. این مداد چشم در رنگ های سفید، سیاه، قهوه ای، آبی و … عرضه شده است.

ژل ضد چروک دور چشم

ضد چروک دور چشمبرای پیشگیری از ایجاد چروک های دور چشم و رفع چین و چروک های سطحی و ریز، ژل ضد چروک دور چشم Your Anti Wrinkle را توصیه می کنیم. این محصول دارای فاکتورهای ترمیم کننده پوستی بوده و برای پوست ظریف اطراف چشم، عالی به نظر می رسد.

به علاوه خاصیت مرطوب کنندگی آن، به پوست اطراف چشم قوا بخشیده و الاستیته آن را بالا می برد. این محصول احساس خنکی به پوست شما بخشیده و باعث می شود که سلول های پوستی اطراف چشم، تنفس کنند.

سایه چشم سه رنگ از محصولات آرایش چشم برند یور

محصولات آرایش چشم برند یوراین سایه چشم در یک پالت سه رنگی ارائه شده است و دارای ترکیبات رنگی بسیار زیبایی است. شما می توانید این پالت را در طیف رنگی مات یا اکلیلی تهیه کنید.

در بسته بندی این سیاه، یک اپلیکاتور نیز قرار داده شده است که برای استفاده دو سر را در اختیار کاربر گذاشته و می توانید هر یک از طرفین آن را برای یک رنگ سایه مورد استفاده قرار دهید. این پالت سایه از برند لوکس یور، دارای رنگدانه های قوی و میکروپیگمنت ها بوده و جلوه ای بی نقص روی پلک چشمان شما ایجاد خواهد کرد.

خط چشم بسیار با دوام

خط چشماین خط چشم شباهتی به خط چشم های مایعی که با آن ها آشنایی داریم، ندارد. خط چشم Your Cake پودری فشرده است که با رنگدانه های قوی خود، می تواند خطی پایدار در خط پلک شما ایجاد کرده و تا ساعت ها دوام داشته باشد.

 شما می توانید این خط چشم را با قلموی خشک یا مرطوب استفاده کنید که بدیهی است جلوه متفاوتی ایجاد می کند.

در صورتی که مایل به استفاده از محصولات باکیفیت برند یور هستید، توصیه می کنیم که حتما از برس خود برند استفاده کرده و بهترین کاربری در کشیدن خط چشم را تجربه کنید.

با خرید محصولات آرایش چشم برند یور، می توانید کیفیت عالی را در کنار ضمانت سلامت مواد اولیه ساخت لوازم آرایش تجربه کنید. به خاطر داشته باشیم که زیبایی در کنار ضمانت سلامت پوست، چشم و به طور کلی بدن فرد معنا پیدا می کند و ایجاد زیبایی به قیمت فرسوده کردن پوست و صدمه به سلامتی، معنایی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا