مهم ترین تکنیک های آرایش مهمانی شب

چگونه برای مهمانی شب آرایش کنیم؟

هنگامی که می خواهید خود را برای یک مهمانی شب فوق العاده آماده کنید، علاوه بر انتخاب یک لباس زیبا، لازم است تا به مدل آرایشی که انتخاب می کنید، دقت نمایید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با نکات مهم آرایش مهمانی شب آشنا نماییم. با ما در این مطلب همراه باشید.

آرایش مهمانی شب

هنگامی که قرار است به یک مهمانی شب بروید، مهم است که چه چیزی بر تن می کنید و چه آرایشی بر چهره دارید. به همین دلیل است که یکی از دغدغه خانم ها، انتخاب آرایش مهمانی شب است. تکنیک های مختلفی وجود دارند که شما می توانید از آن ها استفاده نمایید تا به بهترین شکل ممکن این کار را صورت دهید. در این مطلب می توانید با تکنیک های مهم آرایش مهمانی شب آشنا شوید:

در مهمانی شب حتما برای آرایش کردن، کانسیلر بزنید و خوب است که این کانسیلر روشن تر از رنگ پوست اطراف چشم شما باشد. از یک فوم استفاده کنید تا این کانسیلر را به خوبی زیر چشم خود پخش نمایید. از آن جایی که مهمانی شب ممکن است به طول انجامد، لذا حتما از یک کانسیلر با کیفیت خوب استفاده نمایید.

تکنیک های مهم برای آرایش مهمانی شب
تکنیک های مهم برای آرایش مهمانی شب

کرم پودر را فراموش نکنید. برای آنکه پوستی زیبا داشته باشید، حتما کرم پودری را انتخاب کنید که رنگ پوست شما باشد و به خوبی پوست صورتتان را پوشش دهد. بعد از انتخاب کرم پودر، آن را به صورت نقطه ای در مرکز و اطراف صورت خود بزنید و سپس به کمک یک فوم مخصوص، آن را در تمام صورت خود محو کنید تا پوششی مناسب روی پوست شما ایجاد کند.

پنکیکی همرنگ پوست صورت خود انتخاب کرده و آن را برای فیکس کردن کانسیلر و کرو پودر، به صورت خود بزنید. البته خوب است تا به مقدار اندکی پودر روی صورت بزنید تا روی صورت شما خط های عمیق ایجاد نشود.

یکی دیگر از تکنیک های مهم آرایش مهمانی شب، آرایش ابروها است. از آن جایی که ابروها نقش بسیار مهمی را در چهره بازی می کنند، لذا لازم است تا در کشیدن ابروهای خود در بالاترین سطح دقت نمایید. به جای مداد ابرو، بهتر است از سایه ابرو استفاده کنید چرا که با این کار می توانید ابروهای خود را طبیعی تر آرایش کنید.

تکنیک های مهم برای آرایش مهمانی شب
تکنیک های مهم برای آرایش مهمانی شب

سایه چشم در آرایش بسیار مهم است. برای آنکه چشم های شما به زیباترین شکل ممکن دیده شود، بهتر است از سه رنگ سایه چشم استفاده کنید. سایه های تیره رنگ را در گوشه های خارجی چشم بزنیدو به ترتیب سایه های روشن تر را در گوشه های داخلی بزنید.

بهتر است از مژه های مصنوعی استفاده کنید تا جلوه چشم های خود را بیشتر نمایید. در غیر این صورت، از یک ریمل باکیفیت استفاده کرده و به مژه های بالایی و پایینی خود ریمل بزنید.

رژ گونه خود را به گونه ای بزنید تا بتوانید برجستگی سیب گونه شما بیشتر شود. خط رژ گونه خود را تا آنجایی ادامه دهید که ظاهری نازیبا پیدا نکند.

در انتخاب رژ لب خود دقت نمایید. بهتر است رژ لبی را انتخاب کنید که در بهترین حالت ممکن رنگ پوست شما را نمایان سازد. بعد از رژ زدن، از یک خط لب استفاده نمایید تا حالت لب های خود را زیباتر کنید. هرگز خط لب های تیره انتخاب نکنید؛ بهترین رنگ برای مداد لب، رنگ نزدیک به رژ لب شما خواهد بود.

معرفی مداد لب اسنس سری Soft Contouring شماره ۰۱۱

این مداد لب دارای رنگدانه های غلیظی است و بافت ابریشمی آن فوق العاده جذاب و زیبا می نماید. پس از استفاده از مداد لب اسنس سری Soft Contouring دارای فرمی مات و مخملی بوده و زیبایی کامل برای لب ها به همراه دارد.

حتما بخوانید: بهترین رنگ رژ لب چه رنگی است؟

سخن پایانی

اگر می خواهید در مهمانی بدرخشید، بهتر است این تکنیک های آرایش مهمانی شب را به خاطر بسپارید تا به زیباترین شکل ممکن آرایش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا