خط چشم پایین را چطور بکشیم؟

خط چشم پایین را چطور بکشیم؟ این نوع خط چشم برای چه مدل چشم هایی مناسب است؟ ابتدا باید گفت که برای خط چشم کشیدن، چند الگو مختلف داریم:

  • خط چشم در پلک بالایی
  • خط چشم در پلک پایینی
  • خط چشم در پلک بالایی و پلک پایینی

حال با توجه به این که چشم های شما چه فرم و سایزی داشته باشند و بخواهید آن ها را چطور جلوه دهید، یکی از این انواع خط چشم کشیدن، مناسب است.

خط چشم پایین

کشیدن خط چشم پایین برای آن دسته از افرادی که می خواهند چشم های خود را درشت تر نشان دهند، کاربرد دارد. اگر می خواهید ضمن درشت تر کردن چشم های خود، آرایش چشم هایتان ملایم به نظر برسد، به کشیدن خط چشم در پلک پایینی اکتفا کنید. اما اگر می توانید آرایشی غلیظ تر انجام داده و منعی از بابت آن وجود ندارد، با کشیدن خط چشمی پهن در پلک بالایی و خط چشمی نازک تر در پلک پایین، می توانید چشم های خود را کاملا درشت نشان داده و به جذابیت آن ها بیفزایید.

در این حالت خط چشم گربه ای برای پلک بالایی و خط چشمی صاف و ساده در پلک پایین، عالی عمل می کند و بی حالت ترین چشم ها را جذاب و گیرا می سازد.

معرفی خط چشم کالیستا مدل Dip Liner

برای درشت نشان دادن چشم ها و کشیدن خط چشم پایینی، خط چشم کالیستا مدل Dip Liner، گزینه ای مناسب خواهد بود. این خط چشم مویی، به راحتی روی هر یک از پلک های بالا و پایین حرکت کرده و بافت مایه آن نیز مخملی و کاملا یکنواخت است.

خط چشم کالیستا

با کشیدن این خط چشم، کافی است که چند ثانیه (کمتر از ۵ ثانیه) منتظر بمانید تا به خوبی روی پلک شما خشک شده و دیگر مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد. به علاوه زمانی که می خواهید خط چشم در پلک پایینی بکشید، موضوع مرطوب شدن بیشتر آن وجود دارد و باید حتما از خط چشم های بادوام یا ترجیحا ضدآب استفاده کنید.

رطوبت چشم ها به سرعت به پلک پایینی سرایت کرده و در صورتی که خط چشم از دوام خوبی برخوردار نباشد، خیلی زود شاهد پاک شدن یا به هر شکلی خراب شدن آن خواهیم بود. خط چشم کالیستا مدل Dip Liner، اگر چه ضدآب نیست؛ اما دوام بسیار خوبی دارد و در برابر رطوبت جزئی یا گرما، به خوبی پایداری می کند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا