بهترین مارک خط چشم مایع چیست؟

بهترین مارک خط چشم مایع

چشمها در کنار لوازم ارایشی دیگر و بخصوص خط چشم میتواند چشم همگان را خیره کند .در کیف لوازم آرایش هر بانویی خط چشم وجود دارد. ولی باید توجه داشت که چه خط چشمی و با چه کیفیتی را استفاده میکنید. خط چشم مایع ریمل لاندن یکی از خط چشم های منحصر به فرد این برند است.

همانطور که از اسم آن پیداست یک خط چشم مایع است و برای استفاده از آن نوعی اپلیکاتور با سری کروی شکل  نمدی تعبیه شده تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.

چگونه خط چشم مایع بکشیم ؟

 

شما هم از آن دسته افرادی هستید که نمی توانید به راحتی خط چشم را پشت پلکتان بکشید؟ راه حل کشیدن خط مایع بدون خراب شدن چیست؟

پیشنهاد ما به شما استفاده از روش خط چین است. ابتدا با یک مداد چشم چند نقطه در پشت پلکتان بکشید و سپس با خط چشم مایع ریمل لاندن آنها را به آرامی و دقت به هم متصل کنید.

خصوصا این روش برای کشیدن دنباله های متقارن برای دو چشم بسیار موثر است. هرچه این نقطه ها نزدیک تر به هم و در عین حال کمرنگ تر باشند شما راحت تر می توانید خط چشم را بکشید.

همانطور که میدانید خط چشم زیبایی شما را نشان میدهد و جاذبه قوی را ایجاد میکند. خط چشم با قلمو خود میتواند یک خط چشم پهن را بر روی پلکتان بکشد.

از ابتدا چشم با سرعت از کنار محل رویش مژه به سمت انتها چشم بروید تا خط چشم به خوبی بر روی چشم ایجاد شود و زیبایی چشمهایتان را چند برابر کند.

این خط چشم مایع بسیار پر رنگ و براق است و خانم هایی که به جلب توجه و درخشش علاقه دارند میتوانند از آن استفاده کنند.

این خط چشم ۲۴ساعته مناسب افرادی است که ساعت های طولانی میخواهند آرایش بر چهره داشته باشند. زیرا ضد آب است و به راحتی پاک نخواهد شد. بی شک این خط چشم خود به خود پاک نخواهد شد و برای پاک کردن آن نیاز به شستشو مداوم با آب و پاک کننده ها دارید.

از این محصول برند Rimmel London برای آرایش های طولانی مدت بهره برده و دوام آن را امتحان نمایید. رنگ آن، در تمام طول شبانه روز باقی می ماند و می توانید به عنوان یک محصول بیست و چهار ساعته از آن استفاده نمایید. این نوع خط چشم برای کشیدن خط چشم های پهن بیشتر مناسب است.

خط چشم مایع ریمل لاندن  در اطراف چشم نمیریزد و کرم پودر اطراف چشم را تیره تر نخواهد کرد. چرا که از کیفیت بالایی برخوردار است و مواد آن به راحتی جدا نمیشوند و شروع به ریزش نمی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا