خط چشم مایع ضدآب دارای بالاترین کیفیت

خط چشم مایع ضدآب

در بین لوازم آرایش، لوازمی را میتوان پیدا کرد که چشم ها را زیبا میکنند. همچنین موجب حالت گرفتن چشم نیز میشوند. در این مطلب قصد داریم یک خط چشم مایع ضدآب قوی را معرفی کنیم.

خط چشم یکی ابزارهای مورد استفاده در محدوده چشم است که انواع مختلف دارد. خط چشم را به صورت ماژیکی و مویی تولید میکنند و بنابر سلیقه افراد و بلد بودن کارکرد آن میتوان نوع آن را برای مصرف انتخاب کرد.

خط چشم ۲۴ساعته برند ریمل لاندن که یک برند لوازم آرایشی است و توسط یوجین ریمل تاسیس شده است یکی از خط چشم هایی است که توانسته نظر اکثر خانم ها را به خود جلب کند.

روش کشیدن خط چشم مایع ضدآب

در هنگام خط چشم کشیدن میتوانید آن را امتداد داده و دم ضخیمی و یا حتی نازکی  را ترسیم کنید که به زیبایی چهره شما می افزاید. و در کنار سایه چشم و ریمل مژه زیباتر خواهید شد.

اما کشیدن این امتداد معمولا کار سختی است و متقارن بودن آن کمی دشوار است. برای اینکه امتداد خط چشم دو چشمتان مشابه باشد میتوانید خط فرضی با مداد چشم کمرنگ بکشید.

با نقطه های کوچک انتهای هر چشم را علامت بزنید و پس مطمئن شدن از قرینه بودن خط چشم را روی نقطه چین خود بکشید.

باید بدانید که بعد از کشیدن خط چشم از مالش چشمها خودداری کنید احتمال خراب شدن خط چشم وجود دارد. بهتر است در ابتدا قبل از انجام و استفاده از دیگر لوازم های آرایشی خط چشم را بکشید و از قسمت رویش مژه ها بر روی پلک به سمت بیرونی امتداد دهید. این کار به پخش نشدن خط چشم کمک می کند.

این محصول منحصر به فرد و متفاوت با محصولات دیگر است. سازنده مدعی است که محصول فوق برای مدت ۲۴ ساعت روی پلک شما باقی مانده و از جای خود حرکت نخواهد کرد.

همچنین این خط چشم در اثر رطوبت و تعریق محو و پاک نمیشود و دربرابر آب مقاوم است.

خط چشم ۲۴ساعته بسیار پر رنگ است و به رنگ سیاه نیز است. برای خانم هایی که از خط چشم های اکلیل دار و براق استفاده میکنند مناسب است. زیرا این خط چشم خاصیت براقی دارد.

حالت ژله ای این محصول و قلموی آن، بسیار جالب و البته متمایز هستند. محصول Scandaleyes Bold را باید یکی از متفاوت ترین کالاهای سبد بزرگ Rimmel London بدانیم.

اپلیکاتور موجود در این خط چشم به صورت مویی است و سر کروی شکلی دارد. افرادی که خط چشم های ضخیم و کلفت را دوست دارند میتوانند از این خط چشم استفاده کنند. همچنین مایع خط چشم و قلمو آن حالت ژله ای دارد.

خط چشم مایع ضدآب

تکنیک هایی ساده برای کشیدن خط چشم طبیعی

خط چشم طبیعی همیشه و در همه حال می تواند آرایش چشم شما را زیباتر از زمانی کند که خط چشم های طرح دار و مطابق با مد روز دنیا می کشید. طبیعی بودن آرایش، چیزی است که اکثر خانم ها به دنبال آن هستند و این تنها مختص خط چشم نخواهد بود.

به روش های مختلفی می توان خط چشم هایی طبیعی کشید. اگر خط چشم های مدادی را برای کشیدن انتخاب می کنید، کارتان راحت است. تنها کافیست سر مداد را اندازه کرده و بعد از کشیدن خط چشم متناسب با فرم چشم تان، قسمت هایی از آن را محو و یا به اصطلاح فید نمایید تا طبیعی تر جلوه کند.

اما اگر مهارت بیشتری در کشیدن خط چشم داشته و خط چشم های مایع را استفاده می کنید، کافی است برای طبیعی تر نشان دادن خط چشم، از نمونه های مات استفاده کنید . زیرا خط چشم های مایعی که بعد از خشک شدن هم هنوز براق هستند، چندان طبیعی نبوده و نمی توان با آن ها مانور چندانی روی آرایش چشم و تغییر فرم چشم ها داد.

نحوه کشیدن خط چشم مایع ضدآب کاملاً طبیعی

اصولاً افراد حرفه ای در زمینه خود آرایی، آنقدر خط چشم کشیده و پاک کرده اند که متوجه استاندارد آن شده اند. اگر شما مبتدی هستید و کشیدن خط چشم طبیعی برایتان دشوار است، دو روش کلی پیشنهاد می کنیم:

  1. در روش اول، نیاز است که به منظور همسان شدن خط چشم ها، چسبی را از گوشه انتهایی چشم بچسبانید. با خط چشم دلخواه خود، خط نازکی را در بن مژه پلک بالا بکشید. قلموهای زاویه دار کمک می کنند که قسمت جدا کننده خط چشم را محو کنید. در آخر می توانید از سایه ای دودی برای طبیعی تر کردن خط چشم استفاده کنید.
  2. در روش دوم، کافی است کمی از مداد چشم را به قلموی زاویه دار زده و با این قلمو، خطی نازک در امتداد چشم بکشید. این خط اگر فواصل میان مژه ها را پر کند، حالت زیبایی به چشم داده و فرم چشم را گیرا و جذاب می کند.

با استفاده از فر مژه، کشیدن مداد چشم سفید در قسمت ابتدایی چشم و با زدن سایه هایی با رنگ نود یا تیره، می توانید آرایش خود را تکمیل و زیبایی چشم تان را چند صد برابر کنید. در حوزه آرایش گری و خود آرایی، خط چشم طبیعی و بسیار نازک را خط چشم های نامرئی هم می نامند که کشیدن آن با مداد های چشم و یا خط چشم های مایع مات، حرفه ای تر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا