بهترین روش های جلوگیری از چروک شدن دور چشم

چگونه از پیری دور چشم جلوگیری کنیم؟

یکی از اتفاقاتی که در صورت رخ می دهد و سبب پیر نشان دادن چهره می شود، چروک شدن دور چشم است. چشم ها چیزهای زیادی را درباره افراد می گویند که یکی از این موارد، سن افراد است. درست است که با بالا رفتن سن، خواه ناخواه در دور چشم ها خطوطی ایجاد می شود، اما راهکارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا این روند را کند کنید. با ما در این مطلب همراه باشید تا با راهکارهای جلوگیری از چروک شدن دور چشم، آشنا شوید.

جلوگیری از چروک شدن دور چشم

اگر می خواهید جوان تر به نظر برسید و یا اینکه مانعی در سرعت پدید آمدن چین و چروک دور چشم هایتان ایجاد کنید، می بایست از روش هایی برای جلوگیری از این رخداد استفاده نمایید. خوشبختانه راه های مختلفی برای جلوگیری از چروک شدن دور چشم وجود دارد که ما در این مطلب شما را با بهترین و مهم ترین آن ها آشنا خواهیم نمود:

جلوگیری از پیری دور چشم
جلوگیری از پیری دور چشم

از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید

همان طور که می دانید، اشعه های خورشید می توانند به پوست شما آسیب وارد کند. درست است که نور خورشید برای بدن ضروری است، اما اشعه های نور خورشید، سبب آسیب رساندن به پوست دور چشم شما می شود. به همین دلیل اگر می خواهید از پوست حساس دور چشم خود محافظت کنید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید.

مرطوب کننده ها را فراموش نکنید

در مطالعاتی که در سال های اخیر انجام شده، نشان داده شده است که استفاده از کرم های مرطوب کننده می تواند از ایجاد چین و چروک دور چشم جلوگیری کند. مرطوب کننده های پوستی، میزان آبرسانی به پوست را افزایش می دهند و ز سفت و خشک شدن پوست جلوگیری می کنند. درواقع هر آنچه که سبب هیدراته شدن پوست شما شود، از بروز آسیب های جدی به پوست شما جلوگیری خواهد کرد. به همین دلیل یکی از راه های جلوگیری از چین و چروک دور چشم، استفاده از کرم های مرطوب کننده است.

جلوگیری از پیری دور چشم
جلوگیری از پیری دور چشم

رژیم غذایی خود را تغییر دهید

رژیم غذایی در داشتن پوستی زیبا و شفاف بسیار موثر است. در برخی از خوراکی ها، آنتی اکسیدان هایی وجود دارد که از آسیب به رادیکال های آزاد پوستی، جلوگیری خواهند نمود. به همین دلیل برای جلوگیری از چین و چروک دور چشم، خوب است تا مصرف میوه ها و سبزیجات را در ریم غذایی خود بگنجانید، همچنین داشتن رژیم غذایی حاوی آنتی اکسیدان هایی نظیر لیکوپن، بتاکاروتن، ویتامین های A، E و C می توانند نتیجه بسیار خوبی را به ارمغان آورند.

حتما بخوانید: بهترین روش درمان پیری دور چشم ها کدام است؟

از کرم های مخصوص استفاده کنید

روش دیگری برای جلوگیری از چروک شدن دور چشم وجود دارد و آن هم استفاده از کرم های مخصوص ضد چروک است. به عنوان مثال، کرم دور چشم الارو مدل Anti Aging یکی از بهترین کرم های دور چشم است که شما می توانید از آن استفاده کنید. کرم دور چشم الارو مدل Anti Aging می تواند سلول های پوستی اطراف چشم را احیا کند و کیسه های زیر چشم را از بین ببرد. همچنین این کرم قابلیت کاهش چین و چروک های عمیق و سطحی پوست، تیرگی حلقه های سیاه دور چشم و همچنین بهبود کیست های ریز اطراف چشم را دارد. از این رو می توانیم این کرم را یکی از بهترین کرم های مخصوص در چشم بنامیم. برای خرید کرم دور چشم الارو مدل Anti Aging روی لینک زیر کلیک کنید:

دکمه خرید

جلوگیری از پیری دور چشم
جلوگیری از پیری دور چشم

ورزش کنید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، ورزش نیز تاثیر فوق العاده ای روی کاهش چین و چروک و جوان ماندن پوست دارد. در کل خوب است بدانید که ورزش کردن، روند پیری را کاهش می دهد و می تواند لایه های بیرونی و درونی پوست را سالم و جوان نگه دارد.

سخن پایانی

با توجه به آنچه که در بالا در ارتباط با روش های جلوگیری از چروک شدن دور چشم گفتیم، به شما پیشنهاد می کنیم پیشگیری را جایگزین درمان کنید؛ چرا که جلوگیری از ایجاد چین و چروک به مراتب آسان تر از درمان آن است. بدون تردید این روش ها می توانند شما را به آنچه که می خواهید برساند و پوستی شاداب و جوان برایتان به ارمغان آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا